ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

«Διαδρομές ανάγνωσης …άκουσε, δες, μάθε, γέλα!» στην  Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2022

Η Βιβλιοθήκη του Κέντρου Πολιτισμού Δήμου Ξάνθης συμμετέχοντας στην  Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος, ανοίγει και πάλι τις πόρτες της για να υποδεχτεί τους μικρούς της φίλους, να διαβάσουν παλιές και καινούργιες ιστορίες, να εμπνευστούν, να εξερευνήσουν και να παίξουν, μέσα από πρωτότυπες δράσεις.

Από τις 29 Ιουνίου έως 03 Αυγούστου 2022 κάθε Τρίτη και Τετάρτη 11:00 π.μ. – 13:00 μ.μ.  στην 

Παιδική Βιβλιοθήκη του Κέντρου Πολιτισμού Δήμου Ξάνθης στο 2ο όροφο, περιμένουμε τα παιδιά από 

4 έως 14 ετών να υλοποιήσουμε τα εργαστήρια που αφορούν παιχνίδια βασισμένα σε τέσσερις άξονες: 

τη φύση, το νερό, τον ουρανό και τον άνθρωπο.

Κάθε εργαστήριο και μια διαδρομή: Ορεινές διαδρομές, Θαλασσινές διαδρομές, Παραδοσιακές διαδρομές, «Διαδρομές ανάγνωσης …άκουσε, δες, μάθε, γέλα!» για τα παιδιά που θα συμμετέχουν

στην  Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2022.

Κεντρικός στόχος της φετινής ΚΕ είναι να μετατραπούν οι τοπικές Βιβλιοθήκες σε κυψέλες εμψύχωσης

και δημιουργικότητας, με αφετηρία το βιβλίο  «Τα Ψηλά Βουνά» του Ζαχαρία Παπαντωνίου, ένα βιβλίο

ορόσημο στην ελληνική λογοτεχνία, πάντα επίκαιρο και «ζωντανό».

Καθόλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, οι βιβλιοθήκες συντονίζουν τις δράσεις τους, ενώ μικροί και μεγάλοι μοιράζονται τις αναγνωστικές τους εμπειρίες στα κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιώντας το hashtag #ΚΕ2022gr.

Η Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2022 διοργανώνεται από την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος και υλοποιείται χάρη στην αγαστή συνεργασία της ΕΒΕ και του Εργαστηρίου Παιδαγωγικών Εφαρμογών και Παραγωγής Εκπαιδευτικού Υλικού, του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ. Διευθυντής ο Καθηγητής Κωνσταντίνος Δ. Μαλαφάντης.

Προηγούμενη Ανάρτηση

Μια ξεχωριστή επίσκεψη

Επόμενη Ανάρτηση

Πρόγραμμα μαθητικής συναυλίας του Δημοτικού Ωδείου Ξάνθης

Μπορεί να σας ενδιαφέρει επίσης …