Διοικητική Υπηρεσία

Αρμοδιότητες ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού

  • Σχεδιάζει, εισηγείται και συντονίζει την εφαρμογή των διαδικασιών και εσωτερικών κανονισμών που ρυθμίζουν τις σχέσεις του προσωπικού με τη Διοίκηση
  • Μεριμνά για τον προσδιορισμό των αναγκαίων θέσεων εργασίας ανά διοικητική ενότητα, καθώς επίσης για την περιγραφή των αρμοδιοτήτων των επί μέρους θέσεων
  • Εισηγείται, έπειτα από σχετικά αιτήματα των αρμόδιων προϊσταμένων, τις κατάλληλες εσωτερικές μετακινήσεις για την αποτελεσματικότερη κάλυψη των επί μέρους θέσεων με βάση τα προσόντα
  • Μεριμνά για την εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης των εργαζομένων και την τήρηση των σχετικών στοιχείων
  • Σχεδιάζει, εισηγείται και οργανώνει προγράμματα συνεχιζόμενης κατάρτισης επιμόρφωσης τους ανθρώπινου δυναμικού
  • Μεριμνά για την βελτίωση των ανθρώπινων σχέσεων με τον σχεδιασμό, την εισήγηση και την οργάνωση σχετικών προγραμμάτων (π.χ. εκδηλώσεις – ταξίδια κα.)

Αρμοδιότητες μητρώου και διαδικασιών προσωπικού

  • Φροντίζει για την χάραξη και τήρηση της πολιτικής προσωπικού σε συνεργασία με τη Διεύθυνση, το Διοικητικό Συμβούλιο και πάντοτε μέσα στα πλαίσια της νομοθεσίας για Ν.Π.Δ.Δ.
  • Μεριμνά για την τήρηση των νομοθετικών και κανονιστικών διατάξεων που ισχύουν εκάστοτε (π.χ. θέματα μισθολογικά, ωραρίου, αδειών, ασθενειών, υπερωριών, απολύσεων, διεκδικήσεων κ.λ.π)
  • Μεριμνά για την διενέργεια και ολοκλήρωση των διαδικασιών πρόσληψης ανθρώπινου δυναμικού για την κάλυψη συγκεκριμένων θέσεων εργασίας με βάση τις νόμιμες διαδικασίες
  • Τηρεί τα Μητρώα του προσωπικού στα οποία καταγράφονται τα στοιχεία της ατομικής και οικογενειακής κατάστασης, οι κάθε είδους μεταβολές στην εργασιακή του ζωή (προσλήψεις, απολύσεις, αμοιβές, άδειες, απουσίες, αξιολογήσεις κ.λ.π) και τα προσόντα του
  • Σχεδιάζει και εισηγείται βελτιώσεις και παρακολουθεί την εφαρμογή όλων των διαδικασιών που σχετίζονται με την απασχόληση των εργαζομένων, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις
  • Συγκεντρώνει τα στοιχεία απασχόλησης και τις μεταβολές των στοιχείων των εργαζομένων που επηρεάζουν τις αμοιβές τους και ενημερώνει για τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται σε εργασιακά θέματα (διαχείριση παρουσιών, υπερωριών, βεβαιώσεων προς το προσωπικό κ.λ.π.)
  • Εκδίδει κάθε είδους βεβαιώσεις προς το προσωπικό για θέματα που άπτονται της απασχόλησης του στο Νομικό πρόσωπο

Αρμοδιότητες γραμματειακής υποστήριξης

  • Πρωτοκόλληση της εισερχόμενης, εξερχόμενης αλληλογραφίας
  • Προώθηση της αλληλογραφίας στις διάφορες υπηρεσίες, χρέωση και παρακολούθηση της διεκπεραίωσης της εξερχόμενης αλληλογραφίας
  • Τήρηση του γενικού αρχείου